TOP 3 služby, ktorými si vieš zarobiť z domu

Niekedy sa v živote dostaneme do bodu, keď chceme nájsť rovnováhu medzi prácou, zarábaním peňazí a užívaním si života. Stať sa virtuálnou asistentkou ti konečne môže poskytnúť flexibilitu na vytvorenie dokonale vyváženého životného štýlu, po ktorom túžiš.

Ako virtuálna asistentka si môžeš vybrať, pre koho budeš pracovať a aké úlohy prevezmeš. Budeš si môcť naplánovať ako bude vyzerať tvoj deň, kde ho budeš tráviť a koľko času budeš pracovať.

Môže to byť pohodlie tvojho domova alebo pláže v Thajsku, odkiaľ ťa v dobe písania tohto článku pozdravujem. 🙂

Musíš len veriť v seba, poznať svoje silné stránky, naučiť sa základy a čoskoro budeš môcť založiť svoje VA podnikanie! Samozrejme, ako každá iná práca, nie je to jednoduchá cesta, hlavne na začiatku, ale sľubujem ti, že to bude stáť za to.

Dnes ti predstavím 3 služby, ktoré môžeš začáť ponúkať svojim klientom okamžite. Bez predošlých skúseností. Bez potreby špeciálnych zručností. Proste HNEĎ!

1. SPRÁVA SOCIÁLNYCH SIETÍ

Väčšina majiteľov firiem vie, že potrebujú byť aktívní na sociálnych sieťach, no väčšina z nich nemá čas venovať sa vytváraniu obsahu. Vytvoriť príspevok, vymyslieť k nemu popis, pridať hashtagy…

Podnikateľ, ktorý má plnú hlavu starostí, na toto čas nemá – a to je príležitosť pre teba.

Väčšina z nás sa so sociálnymi sieťami stretáva denno denne. Tak prečo nezačať na tom zarábať ?

Virtuálne asistentky so špecializáciou na sociálne siete sú veľmi žiadané, čo dokazuje aj najnovší prieskum pracovného portálu pretlak.sk.

Na prvom mieste najčastejšie hľadaných pozícii na Pretlaku bol SOCIAL MEDIA MANAGER.

Toto hovorí za všetko. Firmy a podnikatelia na pracovnom portáli NAJČASTEJŠIE hľadajú manažérov sociálnych sietí. Potrebuješ ešte lepší dôvod, prečo začať ?

Za správu sociálnych sietí si vieš pýtať aj 300€ mesačne. Ak takto získaš 10 klientov, tvoj príjem je 3000€ mesačne za pomerne jednoduchú činnosť, na ktorú ti stačí len mobil vo vrecku. Správa 1 účtu ti pritom nemusí zabrať viac, než 15 minút denne.

Sama som spravovala sociálne siete globálnej kozmetickej značky, ktorá mi platila takmer 2000€ mesačne za to, že som nafotila produkty, vymyslela k ním popis, jednoduchú grafiku cez Canvu, občas som odpísala na nejaké správy, či komentáre a mala som nadpriemerný príjem za činnosť, ktorú by zvládol každý z vás.

Nájsť si pritom klienta na správu sociálnych sietí je jednoduché. Stačí ti denne tráviť nejaký čas na Instagrame a ak narazíš na firmu, ktorá tam obsah pridáva nepravidelne, prípadne si vieš predstaviť, že ten obsah vieš urobiť kvalitnejšie, oslov ich a ponúkni im svoje služby. Asi 1 z 10 oslovených firiem zvykne zaregaovať a sama som si takto našla veľa spoluprác.

2. COPYWRITING

Ako firmy a podnikatelia rastú, majitelia firiem majú menej času na tvorbu obsahu a nemajú čas zamýšľať sa nad tým, o čom napíšu nový článok. Mnohí z nich chcú na svojom blogu zostať relevantní vďaka špičkovému obsahu, ktorý nabáda k zamysleniu a neskoršej kúpe ich produktu, či služby. Ale koľko blogov si videla, ktoré neboli aktualizované niekoľko týždňov alebo dokonca mesiacov? Ja také nachádzam takmer každý deň. Tu je priestor pre teba. Napríklad na stránke jaspravim.sk si vieš pridať inzerát, že ponúkaš napísanie článku napr. za 10€ a tam ťa firmy oslovia samé, bez toho, aby si ty osobne musela klientov hľadať.

Okrem písania zaujímavých článkov a blogov na rôzne témy, môžeš ponúkať aj natextovanie produktov, tvorbu ebooku, vymyslenie textov do reklamy, tvorba textov na web a pod.

Ak si bola dobrá v písaní slohov na slovenskom jazyku v škole, základy už máš – stačí si nájsť klientov (čo učím v mojom programe).

3. OSOBNÁ (VIRTUÁLNA) ASISTENTKA

Úspešní majitelia firiem musia byť schopní vykonávať viacero úloh. Každý deň je potrebné naplánovať a dokončiť širokú škálu úloh v mnohých oblastiach podnikania. Firmy potrebujú niekoho, kto bude dohliadať na všetky projekty a úlohy, ktoré podnik vykonáva, a zabezpečí, aby všetko zostalo na správnej ceste.

Virtuálna asistentka pomáha podnikateľom šetriť ich čas a peniaze

Ak máš rada energiu mnohých vecí, ktoré sa dejú naraz, projektový manažment môže byť vynikajúcou voľbou, ako zamerať tvoju ponuku virtuálnej asistentky. Úlohy môžu byť nasledovné:

  • Prehľadná organizácia všetkých úloh v nástroji na riadenie projektov, akým je Trello.
  • Zavedenie systému spätnej väzby a progresu, aby každý vedel, ako veľmi bol konkrétny projekt komplikovaný (inými slovami – vytvorenie Google formuláru a zbieranie odpovedí).
  • Riadenie každodenných úloh.
  • Sledovanie času a deadlinov, aby sa nepremeškali termíny.

Okrem toho môžeš pomôcť podnikateľom aj s ich osobnými záležitosťami. Sama som mala klienta, ktorý bol veľmi zaneprázdnený, jeho manželka bola z Mexika a po slovensky nevedela, takže všetky objednávky k lekárom, vybavovanie dovolenky, či dokonca rezerváciu miesta svadby, úrady, koláče, svadobnú tortu, detskú oslavu… som riešila ja.

Telefonicky a online dnes vybavíš všetko. Nemusíš nikam chodiť. Mesačne som si zarábala 400€ tak, že som asi 30 minút volala s klientkou a niečo som jej vybavila v jej mene. Raz som dokonca bola platená aj jedným podnikateľom, ktorý ma platil za to, že som hľadala darčeky pre jej ženu (to ma bavilo najviac). 🙂

CHCEŠ VIAC?

Ak si rozhodnutá stať sa virtuálnou asistentkou a žiť tak slobodný a nezávislý život, pridaj sa k už vyše 230 ambicióznym ženám do PinkAsistent VIP Clubu, kde ťa to všetko naučíme a uľahčíme ti vstup do tohto úžasného sveta VA.

Komentáre