Pre vyťažených podnikateľov, ktorí sú zahltení prácou a povinnosťami

Čo by ste dali za 2 hodiny času každý deň navyše?

Nechajte všetky úlohy a starosti na virtuálnu asistentku a získajte viac času na to dôležité

Ak sa na vás z každej strany hrnú emaily, telefonáty, papierovačky... Až pomaly prestávate mať čas na seba, svoju rodinu a rozvoj svojho podnikania, je čas začať delegovať prácu na virtuálnu asistentku. Virtuálna asistentka za vás na diaľku preberie úlohy, na ktoré vám už neostáva čas/energia a ušetrí vám hodiny času každý deň.

Kto je virtuálna asistentka a ako podnikateľom dokáže uľahčiť život?

Virtuálna asistentka za podnikateľov preberá časť rutinných úloh (emaily, hľadanie informácií, sociálne siete, administratíva...), aby oni mali čas na rozvoj firmy, či na rodinu. Je to pravá ruka podnikateľa. Svoju prácu vykonáva častokrát z domu, vďaka čomu pre ňu nepotrebujete drahé priestory. Navyše keďže pracuje ako SZČO, na konci mesiaca vám pošle report práce a na základe toho faktúru len za toľko hodín, koľko ste ju reálne daný mesiac potrebovali (žiadna viazanosť, VA môžete využívať aj 1 hodinu týždenne). Neplatíte tak za ňu drahé odvody a na pracovnej sile, či vybavení pre zamestnancov ušetríte tisíce eur každý rok. Využite novodobý trend pracovnej sily teraz aj vy.

0
virtuálnych asistentiek
aktuálne k dispozícií, ktoré pre vás môžu hneď od zajtra pracovať

Naša spoločnosť zastrešuje najväčšiu komunitu virtuálnych asistentiek na Slovensku. Našim 7-týždňovým kurzom "Akadémia virtuálnych asistentiek" si prešlo už cez 1000 virtuálnych asistentiek, ktoré sme osobne vyškolili. Z toho tie najšikovnejšie a najaktívnejšie pracujú priamo pre nás a našich klientov. Rezervujte si nezáväzný hovor a spolu zistíme, ktorá z našich virtuálnych asistentiek je pre vás tá najvhodnejšia.

S čím vám "VA" dokáže pomôcť?

  • Zákaznícka podpora, emaily, telefonáty
    Nechajte všetky emaily, telefonáty, či odpovedanie zákazníkom na tie isté otázky stále dookola na virtuálnu asistentku. Je na vás, či jej zveríte len pracovné emaily alebo vám bude spravovať aj súkromnú schránku, či live chat na webe. VA nemá problém obvolať vašich klientov, či dohodnúť vám stretnutia.
  • Hľadanie informácií, grafika, administratíva
    Hľadanie dodávateľov, objednávanie tovaru, príprava faktúr, dokumenty, faktúry, príprava bannerov, letákov, príspevkov na sociálne siete... Aj toto všetko je bežnou náplňou práce virtuálnej asistentky.
  • Marketing a sociálne siete
    Virtuálna asistentka dokáže spustiť ziskovú reklamu na sociálnych sieťach, dokáže sa starať o váš email marketing, napísať za vás pútavý newsletter, či tvoriť obsah na sociálne siete, ktorý vám priláka nových zákazníkov a vybuduje brand.
  • Osobné úlohy a vybavovačky
    Virtuálna asistentka vám vie nájsť nového zubára, objednať vás k lekárovi, vie nájsť ideálny darček pre vášho manžela/ku, vie organizovať vaše stretnutia, nájsť vám trénera, zorganizovať dovolenku/teambuilding, či konferenciu.
Kristína a Adam Janečkovci - Zakladatelia PinkAsistent

O nás

Sami sme vyrastali v prostredí, v ktorom rodičia podnikali a nikdy na nás nemali čas. Po škole sme začali podnikať aj my a sami sme zistili, že sa práci venujeme nonstop, často aj pri zaspávaní v noci. Prestali sme sa venovať koníčkom, zabudli sme na kamarátov a práca sa pre nás stala prioritou. Vtedy sme si uvedomili, že to takto ďalej nejde a nechceme naše dieťa vychovávať v taktomto prostredí. Vyškolili sme si virtuálnu asistentku a to nám zmenilo život. Mohli sme začať cestovať a všetky starosti, či dennodenné úlohy za nás prebrala virtuálna asistentka. Vedeli sme, že takých ľudí, ako sme boli my, je tam vonku veľa. Vytvorili sme preto kurz pre virtuálne asistentky, ktorým si prešlo už cez 1000 ľudí a dnes zachraňujeme rodiny vyťažených podnikateľov tak, že ich prepájame s virtuálnymi asistentkami, ktoré im šetria čas.

Zamestnanec vs. Virtuálna asistentka

Virtuálna asistentka je v skutočnosti freelancer, teda človek na voľnej nohe. Nemáte pri ňom žiadnu viazanosť ako pri zamestnancoch a platíte ju len toľko hodín, koľko reálne potrebujete. Navyše pracuje len online, takže pre ňu nepotrebujete žiadne priestory. Vďaka tomu vám virtuálna asistentka ušetrí tisíce eur ročne.

ZAMESTNANEC

  • Platíte ho celý rok 8 hodín denne (160 hodín za mesiac), aj keď preňho v skutočnosti prácu na 8 hodín denne nemáte a čas trávi často neefektívne (dovolenka, cestovanie, hranie sa na telefóne, PN, káva s kolegami...).
  • Všetky úlohy trvajú aj 2x dlhšie, pretože ak je zamestnanec platený na čas a má na to celý deň, nemá motiváciu sa ponáhľať, veď má na to celý deň a ak to nestihne, potiahne nadčas za príplatok.
  • Na 1 činnosť potrebujete 1 zamestnanca, ktorý sa často špecializuje len na 1 hlavnú náplň práce. Účtovníctvo rieši Zuzka, marketing Dávid, web Jakub... Na pokrytie všetkých činností tak potrebujete celý tím, čo vás stojí veľa peňazí a hlavne musíte komunikovať s 10 ľuďmi.
  • Na zamestnanca máte (okrem výplaty) ďalšie vysoké náklady za odvody (celková cena práce), potrebujete drahú kanceláriu, vybavenie kancelárie, nový notebook každé 4 roky, telefón, paušál, dovolenku, lízing, či poistenia. Nehovoriac o byrokracii (mzdová agenda, BOZP) spojenej so zamestnancami a 3-mesačným odškodným pri prepustení.

VIRTUÁLNA ASISTENTKA

  • Platíte ju len toľko hodín, koľko potrebujete (na konkrétny účel) a len toľko dní v roku, koľko potrebujete. Žiadna viazanosť. Za každú minútu práce vám pošle detailný report, platíte ju tak len za odpracovaný čas.
  • Pri práci používa nástroj Toggle, kde sa reportujú všetky úlohy (možnosť aj nahrávania). Vy tak vidíte, ktorá úloha jej zabrala koľko minút a máte detailný prehľad, za čo platíte. Nehrozí tak umelé "naťahovanie."
  • Je univerzálna a vyškolená vo všetkých dôležitých oblastiach. Všetky VA, ktoré máme k dispozícií, sme osobne vyškolili a prešli si našim kurzom, kde sa naučili všetko od administratívy, marketingu, tvorby webstránok, grafiky, až po prácu s faktúrami. Na všetko tak máte jedného človeka.
  • Ako SZČO si platí všetko sama, takže vám šetrí počiatočné náklady a nemáte viazanosť. VA pracuje na vlastnom notebooku, platí si svoj paušál, má svoj telefón... Odvody, dane atď. si ako SZČO platí sama, vám pošle len raz mesačne faktúru za presný odpracovaný počet hodín. Okrem jej hodinovej mzdy, na ktorej sa dohodnete vopred, na ňu nemáte žiadne ďalšie skryté náklady, ani viazanosť ju platiť X hodín mesačne.

Koľko stojí virtuálna asistentka?

Každá VA pracuje ako SZČO (na faktúru), teda ceny sú finálne a neplatíte za nich žiadne odvody, či dodatočné dane, ako pri zamestnancoch. Všetky náklady spojené s jej prácou (notebook, paušál, internet, priestory...) si hradí sama. Na konci mesiaca vám pošle len faktúru za presný počet hodín, na aký ste si ju objednali. 

Začínajúca VA
7-8€
za hodinu práce
Sadzba začínajúcej VA, ktorá sa tejto práci venuje popri materskej, štúdiu a získava skúsenosti.
Pokročilá VA
9-12€
za hodinu práce
Sadzba pokročilej VA, ktorá už za sebou má niekoľko klientov a minimálne 1 ročnú prax v obore.
Profesionálna VA
13-16€
za hodinu práce
Sadzba naozaj skúsenej VA, od ktorej sa vyžaduje zodpovednosť a komplexnosť služieb.

PS: V rámci každej kategórie virtuálnych asistentiek máme virtuálne asistentky, ktoré sa špecializujú na rôzne služby. Niektoré VA sa špecializujú na účtovníctvo, iné na marketing, ďalšie na grafiku. Niektoré vám zas vedia pomôcť so všetkým a ovládajú všetko. Presnú sadzbu vám vieme povedať až po tom, čo si s nami dohodnete nezáväzný hovor a zistíme, akú presne virtuálnu asistentku a s akými skúsenosťami potrebujete vy.

Časté otázky + odpovede

Koľko stojí virtuálna asistentka?

Sadzba VA sa často hýbe od 8€/hod. po cca 15€/hod. podľa toho, na čo VA hľadáte a aké skúsenosti má mať. Virtuálna asistentka však pracuje ako SZČO, teda táto jej sadzba na faktúre je konečná a neplatíte za ňu žiadne ďalšie odvody, či dane, ako pri zamestnancoch, t.j. hodinová sadzba je finálna. V našom tíme sú VA, ktoré vám dokážu s nejakými vecami pomôcť popri materskej alebo študentky za minimálnu sadzbu (aj 6-7€/hod.). Máme v tíme ale aj vyškolené odborníčky s dlhoročnou praxou, ktoré vám vytvoria web, nastavia reklamu a obvolajú klientov (tie si ale berú aj okolo 12-15€/hod.). Máme samozrejme aj kompromis v cene a skúsenostiach (okolo 8-10€/hod.). Najlepšie je preto spojiť sa telefonicky a zistiť, na čo potrebujete virtuálnu asistentku, aké skúsenosti má mať a podľa toho pre vás vyberieme tú pravú, ktorá vyhovuje vášmu rozpočtu.

Reálne sa s virtuálnou asistentkou nikdy nevidím?

Virtuálnu asistentku si objednávajú práve ľudia, ktorí podnikajú online alebo nemajú priestory/kancelárie na zamestnancov (resp. nevidia zmysel v tom platiť pre 1-2 zamestnancov drahú kanceláriu). Pointa je teda v tom, že s virtuálnou asistentkou sa nevidíte každý deň ako so zamestnancom a pracuje pre vás na diaľku. No samozrejme, ak si nájdete virtuálku z vášho mesta alebo okolia, nikto vám nebráni sa občas stretnúť na káve a naplánovať si spolu prácu na najbližšie obdobie. 🙂

Je tam viazanosť alebo minimálny počet hodín?

Ak chcete profesionálnu virtuálnu asistentku, ktorá sa touto prácou živí na full-time a vy ju potrebujete priemerne napr. na 2 hodiny denne, je normálne, že táto virtuálna asistentka má ešte ďalších klientov na zvyšných 6 hodín denne (ak jej teda nezaplatíte toľko, aby z týchto 2 hodín vyžila :)). Často sa v takom prípade dohodnete na paušáli, kedy si u nej rezervujete istý počet hodín na mesiac vopred (napr. balíček 10 hodín, balíček 40 hodín, či balíček 80 hodín). Vopred si teda objednáte určitý počet hodín VA na mesiac (podľa dohody vopred), aby aj virtuálna asistentka vedela, koľko času si pre vás má rezervovať a kedy môže/nemôže brať nových klientov. A teda platíte ju fixne každý mesiac rovnakou sumou, ako paušál v telefóne, kedy máte k dispozícií istý počet hodín na mesiac. No ak by ste si ju objednali na 80 hodín, ona kvôli vám odmietla iných klientov a vy by ste pre ňu mali prácu len na 10 hodín, to by samozrejme nebolo fér a v takýchto prípadoch tam viazanosť zaplatiť objednaný počet hodín je. Balíček vám samozrejme vie každá VA pripsôsobiť na mieru a aj preto pred začatím spolupráce robíme vstupný audit činností vo vašej firme, aby sme zistili a správne nastavili balíček a počet hodín.

Pre koho je virtuálna asistentka?

Hlavne pre malých podnikateľov, ktorí si doteraz robili všetko sami a nevedeli, či skôr odpísať na email, poslať účtovníčke faktúry alebo pridať príspevok na sociálne siete. A hlavne pre podnikateľov, ktorí podnikajú cez internet a nemajú priestory alebo kancelárie pre zamestnancov, preto spolupracujú len s freelancermi. Samozrejme, virtuálnu asistentku si môže objednať každý, kto hľadá pomoc alebo niekoho, kto zaňho niečo vybaví. Neraz naše virtuálne asistentky organizovali rodinné dovolenky, hľadali priestory na svadbu, či objednávali letenky pre celú firmu.

Čo všetko virtuálna asistentka dokáže?

Niektoré VA majú 10+ ročnú prax a tieto služby začali poskytovať po tom, čo vyhoreli z práce, čo cez covid zatvorili svoju reštauráciu alebo ich práca v korporáte nebavila. Takéto VA vám vedia pomôcť naozaj so všetkým, samy kedysi podnikali a samy riešili všetky úlohy spojené s prevádzkou podniku. Niektoré VA zas celý život pracovali v marketingovej agentúre a teraz popri materskej si len pčácou VA privyrábajú z domu práve poskytovaním marketingových služieb. Niektoré VA zas boli celý život účtovníčky a rozhodli sa zmeniť prostredie práce. Každá VA je iná, každá je dobrá v niečom inom. Preto je dôležité si najprv zavolať a zistiť, na čo vlastne VA potrebujete. Podľa toho vám odporučíme tú pravú VA z nášho tímu, ktorú sme osobne vyškolili a vieme, že je pre vás tá pravá.

Zavolajme si a uvidíme 🙂

Ťažko teraz povedať, či je virtuálna asistentka pre vás vhodná alebo nie, pretože nevieme, čomu sa venujete a s akými úlohami potrebujete pomôcť. Vyplňte formulár nižšie, my sa vám ozveme a položíme vám pár základných otázok, cez ktoré zistíme, akú virtuálku potrebujete práve vy (a za koľko).

Odoslaním správy súhlasíte so spracovaním osobných údajov, ktoré spracováva spoločnosť Creative couple s.r.o. za účelom kontaktovania vás a vytvorenia nezáväznej ponuky na spoluprácu.