Začni si aj ty zarábať 300€ za 1 hodinu práce (z obývačky) natáčaním UGC videí pre rôzne značky, získaj produkty zadarmo a buď medzi prvými v SR

Zarábaj krásne peniaze (nám sa podarilo 3500€ za 3 dni) z obývačky tvorbou UGC videí pre rôzne značky a získaj super produkty úplne zadarmo! UGC je najväčšia príležitosť roku 2024 a kto začne medzi prvými, bude mať najkrajší rok v živote. 🙂 V tomto programe ti dáme potrebné návody, šablóny aj pomoc.

3 KROKY: Ako to funguje?

  • 1
    Firma ti domov pošle produkt
    Nájdeš si firmu, ktorá predáva fyzické produkty (napr. kozmetiku). Táto firma ti domov pošle svoje produkty, aby si s nimi mohla vytvoriť UGC.
  • 2
    Vytvoríš UGC video
    Na svoj mobil v kuchyni natočíš rozbalenie a používanie produktu. Môžeš, ale aj nemusíš tam ukázať svoju tvár, je to len na tebe, ako sa s klientom dohodneš.
  • 3
    Dostaneš zaplatené
    Pošleš klientovi hotové videá a za 1 takéto 30-sekundové video si vieš bez problémov popýtať 100-300€. Za 1 hodinu si tak vieš zarobiť toľko, čo doteraz za týždeň v práci.

Ako sme získali klientov za 3500€ za 3 dni

Pozri si toto detailné video, kde ti presne vysvetlíme, čo je UGC, v čom celá príležitosť spočíva, ukážeme ti rôzne praktické príklady, čo všetko môžeš robiť a ukážeme ti, ako si týmto ľudia v zahraničí zarábajú aj cez 10 000€ mesačne, pričom na Slovensku to ponúka len hŕstka ľudí. Povieme ti tiež aj viac o UGC Academy.

UGC (obsah generovaný používateľmi) je najnovší trend tvorby obsahu na soc. siete a zároveň najväčšia príležitosť roku 2024

To, že na sociálnych sieťach a aj v reklame najlepšie fungujú videá, asi už vieš. Firmy si to uvedomujú a preto máloktorá firma dnes zamestná Social Media Managera bez toho, aby vedel vytvoriť aj zaujímavé videá s ich produktami. Videá sú jednoducho trend a každá firma, či už predáva kozmetiku, doplnky výživy alebo oblečenie, chce používať videá, aby predala viac.

Žiaľ, profesionálne videá a prepracované reklamy tiež nefungujú. Profi hercom a video reklame natočenej na drahú kameru s profi obrazom nikto nedôveruje. Štúdie ukazujú, že trendy sú práve videá od bežných ľudí, ktorí sa natočia u seba doma a ukážu, ako nejaký produkt používajú. Práve takému obsahu sa hovorí UGC (User Generated Content - Obsah Vytvorený Používateľmi).

Čo na to ŠTÚDIE?

  • Prieskum od Nielsen.com (na vzorke 28 000 ľudí v 56 krajinách sveta) ukázal, že až 92% zákazníkov viac verí UGC obsahu od iných zákazníkov, než profi reklame.
  • Shopify (najväčšia e-commerce platforma na svete) v prieskume zistila, že UGC videá použité v reklame zaujmú viac ľudí a na reklamu klikne až 4x viac ľudí, pričom takáto reklama môže byť až o 50% lacnejšia!
  • Prieskum od ClickZ ukázal, že až 55% spotrebiteľov dôveruje UGC viac, než iným formám marketingu (to je napr. 2x viac, než TV reklama).

Každá firma, ktorá aspoň trošku rozumie makretingu, tak je ochotná zaplatiť aj stovky eur za jedno kvalitné UGC video, ktoré môže použiť v reklame alebo na sociálnych sieťach. Firmy sa po UGC tvorcoch idú roztrhnúť.

Ako sme získali 13 klientov za 3500€ za 3 dni

Len za posledné 3 dni nám na webe vyplnilo objednávku 13 klientov (hodnota objednávok spolu cez 3500€). Pod hlavičkou našej agentúry Creativum sme začali zastrešovať rôznych UGC tvorcov zo Slovenska a denne nás oslovuje množstvo firiem so záujmom nechať si vytvoriť UGC video. Podnikáme už dlhé roky, ale v živote sme necítili takýto dopyt od klientov a nikdy nebolo tak jednoduché zarobiť si aj tisíce eur za víkend. Aj preto oficiálne vyhlasujeme, že UGC je najväčšia príležitosť zarobiť si z domu v roku 2024. 

Ako to vyzerá v praxi?

Aj takéto videá môžeš tvoriť:

Za to, že pre nejakú firmu/značku natočíš používateľskú recenziu (viď. príklady nižšie), si môžeš pýtať bez problémov od 100€ do 300€. Pritom natočiť a zostrihať takéto video často trvá menej, než 1 hodinu. Častokrát k tomu ešte ako bonus dostaneš zaujímavé produkty zadarmo, ktoré ti po natočení ostávajú.

Kompletný sprievodca nakopnutím kariéry UGC tvorcu (vrátane šablón, zmlúv, zákulisia a praktických cvičení)

Všetko, čo každý úspešný UGC tvorca potrebuje, na jednom mieste. Ukážeme si desiatky prípadových štúdií a príkladov, aby si detailne pochopil/a, čo je UGC. Potom ti ukážeme, ako tvoríme UGC videá my osobne (dokonca ťa prevedieme naším bytom a ukážeme ti celý backstage, ako točíme my videá pre naších klientov). Ukážeme ti, ako také videá zostrihať, pridať hudbu, titulky a nakoniec si aj ty vytvoríš svoje prvé cvičné UGC videá na rôzne produkty, ktoré máš doma, ktoré nakoniec budú tvoriť tvoje portfólio prác. Tak isto ti dáme náš overený cenník, prezradíme ti tipy a triky, kde si UGC tvorca môže nájsť prácu a nezabudneme ani na detaily, ako je na mieru vytvorená zmluva o dielo s licenčnou doložkou. Neboj sa, nebude chýbať ani uzatvorená skupina na FB, kde si budeme dávať spätnú väzbu a pomáhať. 

Oficiálna cena na webe pre verejnosť: 297€

Uvádzacia cena pre členov 97€

Cena je s DPH a zakúpením získavaš doživotný prístup


Uvádzacia akcia pre členov raz a navždy končí o...

Garancia vrátenia peňazí

Tak ako na všetky moje kurzy, aj tu ti dávam garanciu. Kúp si tento kurz, prejdi si prvé lekcie behom prvých 7 dní od zakúpenia a keď sa ti to nebude páčiť, nič nové sa nenaučíš alebo jednoducho zistíš, že to nie je pre teba, stačí, ak mi napíšeš email na podpora@pinkasistent.sk vetu "Prosím o storno kurzu UGC Academy" a do týždňa ti vrátim plnú sumu späť na účet. A to aj bez udania dôvodu. Je to fér?

OBSAH

Čaká ťa spolu až praktických 18 lekcií, kde si postupne prejdeme úplne všetko. Od vysvetlenia, čo je UGC video a aké typy UGC môžeš tvoriť, cez zákulisie tvorby UGC videa, kde ti ukážeme, ako tvoríme my UGC videá pre naších klientov u nás doma v kuchyni, až po praktické tipy, kde si hľadať klientov a koľko si za tvorbu UGC videa pýtať peňazí. Nebudú chýbať šablóny, zmluvy, či praktické tipy.

Lekcia 1: Úvod do sveta UGC

  • Detailne si vysvetlíme, čo je UGC, v čom celá príležitosť spočíva a prečo je to príležitosť roku 2024.
  • Ukážeme si najnovšie prieskumy a trendy, ktoré nám prezradia, aký je v tomto biznise potenciál a čo odlišuje dobré UGC video od toho zlého (časté chyby, tipy, triky).
  • Vymenujeme a rovno si aj vyvrátime najčastejšie mýty, ktoré ľuďom bránia točiť UGC videá a dať svoju tvár pred kameru.

Lekcia 2: Typy UGC a ukážky

  • Prejdeme si rôzne typy UGC videí, aké môžeš tvoriť.
  • Ukážeme si tie najúspešnejšie UGC videá na internete a tak isto aj firmy, ktoré aktívne využívajú UGC videá v praxi.
  • Ukážeme si zdroj, kde vieš nájsť inšpiráciu na akékoľvek UGC pre akýkoľvek produkt, s akým sa len stretneš.
  • Ukážeme si aj 2 cesty, akými si UGC tvorca môže vydať.

Lekcia 3: Tvoja UGC špecializácia

  • Vysvetlíme si, aké rôzne možnosti špecializácie má každý UGC tvorca a aké sú ich výhody/nevýhody.
  • Ukážeme si, aké sú zlé produkty (pre ktoré nikdy nebrať spolupráce a dať si na nich pozor) a tak isto aké sú super produkty, pre ktoré budeš chcieť točiť aj zadarmo.

Lekcia 4: Príprava na tvorbu UGC a výber cvičných produktov

  • UGC sa nenaučíš tvoriť tak, že budeš sledovať teoretické videá. Naučíš sa ich tvoriť tak, že ich jednoducho začneš tvoriť. Preto si nájdeš 6 náhodných produktov, ktoré máš doma (mixér, maska na tvár, proteinová tyčinka, makeup, krém na tvár...) a na tieto produkty si na začiatok navrhneš vhodný typ UGC videa, vyberieme si pre nich vhodnú scénu a vytvoríme si plán natáčania, ktorý zrealizujeme v ďalších lekciach.

Lekcia 5: Napísanie dokonalého scenáru, ktorý zaujme v sekunde

  • Ak scenár UGC videa nezaujme v prvých 3 sekundách, hneď ho každý vypne a bude to prepadák. Ukážeme si, ako vytvoriť scenár videa tak, aby zaujal už v prvej sekunde.
  • Ukážeme si štruktúru scenáru, ktorý používajú najlepší marketéri na svete (a ako si pomôcť umelou inteligenciou).
  • Rovno si pre tvojich 6 cvičných produktov napíšeme scenáre, podľa ktorých postupne vytvoríš prvé UGC videá.

Lekcia 6: Potrebné (aj nepotrebné) príslušenstvo UGC tvorcu

  • Než sa pustíme na natáčanie, ukážeme si, aké príslušenstvo (do 30€) dokáže výrazne zlepšiť kvalitu tvojich UGC videí.
  • Ukážeme si aj to, aké príslušenstvo používame my, či ako a kedy ho v praxi používame.
  • Ukážeme si aj príslušenstvo pre náročných, ktorí to myslia naozaj vážne. Na všetko dostaneš rovno odkazy na eshopy.

Lekcia 7: Príprava scény/pozadia

  • Ukážeme si, kde a akým štýlom je vhodné točiť UGC videá.
  • Dostaneš plno príkladov, kde točiť a kde naopak nikdy netočiť, či ako scénu pripraviť tak, aby vyzerala autenticky.
  • Povieme si príklady, ako od klienta dostať extra peniaze za prípravu nezvyčajných scén.
  • Ukážeme si top rekvizity, ktoré v pozadí používame my osobne.

Lekcia 8: Backstage tvorby

  • Než sa pustíš do natáčia svojich vlastných videí, najprv ťa prevedieme naším bytom a ukážeme ti od A po Z, ako točíme videá my pre našich klientov
  • Uvidíš, ako si pripravujeme scény, ako vymýšľame scenár, ako pripravujeme pozadie, svetlá, ako umiestňujeme kameru...
  • Je to ako keby stojíš za naším chrbtom a sleduješ celú tvorbu s nami krok po kroku. Uvidíš časté chyby, ale aj triky.

Lekcia 9: Strih, úprava, titulky

  • Po tom, čo si spolu natočíme všetky zábery pre našich klientov, ti nazdieľame a obrazovku nášho mobilu a krok po kroku ti ukážeme, ako všetky zábery upravíme do finálneho záberu.
  • Len vo svojom mobile sa naučíš, ako profesionálne zostrihať UGC video, doplniť ho o hudbu, ukážeme si ako nahrať do videa dabing, ako pridať dynamické titulky. Celý čas mi budeš pozerať spoza chrbta, až kým všetky videá nebudú hotové.

Lekcia 10: PRAX a reálne točenie

  • Po tom, čo už budeš presne vedieť, ako vybrať vhodný produkt, ako navrhnúť scenár, ako pripraviť zákulisie, či ako natočiť a zostrihať video, je čas pustiť sa do praxe - do tvorby prvých videí.
  • Pre svojich 6 cvičných produktov, ktoré sme si vybrali v lekcii 4, si teraz natočíš prvé UGC videá, ktoré budú nakoniec tvoriť portfólio tvojich prác a ukážky, na základe ktorých si ťa neskôr vyberú klienti a získaš prvé spolupráce.

Lekcia 11: Vytvorenie profi UGC portfólia v Canve

  • Po vytvorení tvojich ukážkových UGC videí, na ktorých si všetko naučené aplikoval/a v praxi, si vytvoríme portfólio.
  • Ukážeme si, ako vytvoriť dokonalé portfólio v Canve, ktoré klienta zaujme (+ praktické tipy, čo v portfóliu nesmie chýbať).

Lekcia 12: Nastavenie cenníka

  • Po vytvorení prezentačného portfólia už začína ísť do tuhého a začneme sa baviť o tom, ako tvorbu UGC videí speňažiť.
  • V prvom kroku si ukážeme, koľko si za 1 UGC video môžeš pýtať, ako si nastaviť a naceniť balíčky UGC videí, či aké všetky poplatky si od klientov môžeš pýtať (napr. za použitie videa v reklame alebo za extra fotky, či úpravy).

Lekcia 13: Legislatíva 

  • Ak si si doteraz ešte nezarábal/a cez internet a nevieš, ako to robiť legálne, dáme si rýchly minikurz legislatívy a vysvetlíme si, aké máš povinnosti, kedy potrebuješ a kedy nepotrebuješ živnosť, kde si založiť online živnosť, kde nájsť prípadne účtovníčku, ktorá ti so všetkým pomôže alebo aké zmluvy budeš pri práci s klientmi používať (dostaneš ich na stiahnutie).

Lekcia 14: Hľadanie klientov

  • Ukážeme ti FB skupiny, kde si aktuálne hľadá klientov najviac UGC tvorcov na SK/CZ trhu.
  • Ukážeme ti, ako pomocou robota nájsť 500 podnikov, ktoré môžu mať záujem o UGC tvorcu (a ako im ponúknuť služby).
  • Ukážeme si top portály, kde môžeš ponúkať UGC tvorbu.
  • A veľa ďalších tipov, trikov, či spôsobov, ako nájsť klienta.

+ 5 BONUSOV

V samostatne predajnej cene 638€ teraz ku kurzu zadarmo

Samostatne predajné za 97€

BONUS 1: Šablóna portfólia/webu

  • Rovno ti dám editovateľnú šablónu webstránky v Canve, kde si len vymeníš svoje fotky, meno, ukážkové videá a kontakt. Behom pár minút tak máš hotové a praxou overené portfólio, ktoré obsahuje všetko, čo každý UGC tvorca pri svojej prezentácií na internete potrebuje.

Samostatne predajné za 47€

BONUS 2: Šablóna cenníku

  • Nemusíš sa trápiť nad tým, koľko si za video pýtať, či aké všetky príplatky si do svojich balíčkov nastaviť. Rovno ti dám praxou overený cenník (editovateľný v Canve), kde je všetko vyplnené. Stačí, ak si zmeníš farbu a rovno ho môžeš používať bez potrebných úprav.

Podpora v hodnote 197€/rok

BONUS 3: VIP FB skupina

  • Hádam najhodnotnejší bonus je FB skupina s doživotným prístupom, kde sa môžeš radiť, zbierať spätnú väzbu na svoje portfólio alebo sa inšpirovať portfóliom iných tvorcov, ktorí si tiež týmto kurzom prechádzajú. Samozrejmosť je aj naša technická pomoc alebo náš úprimný feedback na tvoju prácu.

Samostatne predajné za 47€

BONUS 4: 3x backstage

  • Aby si mal/a čo najviac reálnych ukážok a príkladov, ako sa tvorí UGC video v praxi, dám ti kompletný záznam tvorby 3 reálnych UGC videí pre mojich klientov. Celý čas sa budeš pozerať spoza môjho chrbta a sledovať, ako sa pripravujem na natáčanie, ako celé video natáčam, strihám, až ho nakoniec pošlem klientovi. Uvidíš tak celé zákulisie tvorby od A po Z, rovno na 3 produktoch.

Samostatne predajné za 250€

BONUS 5: Zmluva s licenčnou doložkou o používaní

  • UGC tvorca bez poriadnej zmluvy sa skôr či neskôr dostane do problémov a niekto jeho videá zneužije alebo použije tam, kde nemá. Dobrá zmluva je preto základ. Ja som za túto zmluvu zaplatila mojej právničke 250€. Tebe ju dám ku kurzu zadarmo, stačí, ak si v nej upravíš meno a adresu.

Nepredajné - len pre najlepších

BONUS 6: Spolupráca s UGC agentúrou Creativum

  • Spolu s Adamom, ktorý vlastní agentúru Creativum už 7+ rokov, sme do ponuky pre jeho klientov pridali aj tvorbu UGC videí. Behom pár mesiacov sa Creativum stala najväčšia UGC agentúra na našom trhu, ktorá zastrešuje najviac UGC tvorcov v SR. Máme toľko práce, že nestíhame a hľadáme posily. Ak nás tvoje portfólio zaujme (to je dôležité), hneď pre teba máme prácu a môžeš tvoriť UGC pre nás a našich klientov.

Garancia vrátenia peňazí

Nezabudni, že ak to nebude pre teba, máš možnosť vrátiť peniaze. Kúp si tento kurz, prejdi si prvé lekcie behom prvých 7 dní od zakúpenia a keď sa ti to nebude páčiť, nič nové sa nenaučíš alebo jednoducho zistíš, že to nie je pre teba, stačí, ak mi napíšeš email na podpora@pinkasistent.sk vetu "Prosím o storno kurzu UGC Academy" a do týždňa ti vrátim plnú sumu späť na účet. A to aj bez udania dôvodu. Je to fér?

Nečakaj a staň sa aj ty UGC tvorcom, ktorý zarába nadpriemerné peniaze za to, že sa hrá na "influencera" 🙂

Všetko, čo každý úspešný UGC tvorca potrebuje (na jednom mieste). Od praktického vysvetlenia, ako vytvoriť super UGC video, cez ukážky v praxi, tvorbu vlastného UGC portfólia, nastavenie cenníka, hľadanie klientov, až po praxou overené šablóny a zmluvy. 

Verejne dostupná cena na webe: 297€

Uvádzacia cena 97€

Akciová cena platí len pre členov (ak máš zakúpený ešte nejaký iný kurz od PinkAsistent)

Cena je s DPH a zakúpením získavaš doživotný prístup

Časté otázky + odpovede

Ako to bude prebiehať?

Online z pohodlia tvojho domova. Keď budeš mať čas, otvoríš si lekcie a plníš úlohy krok po kroku, ako ti to časovo vyhovuje. Program nemá fixný dátum, ani čas, kedy sa tomu musíš venovať. Videá aj celý obsah je vopred nahratý, takže je na tebe, koľko času tomu chceš venovať a v ktorej časti dňa sa tomu chceš venovať. Aj to je výhoda online vzdelávania.

Nepotrebujem byť pekná/sympatická?

Firma, ktorá hľadá super modelky, si zaplatí profi herečky. UGC je super (a dôveruje mu o 92% viac ľudí) práve kvôli tomu, že tam vystupujú bežní ľudia a je to autentické. Vôbec nemusíš byť modelka, mať super postavu, krásny hlas a hladkú pleť bez jedinej vyrážky... To by potom už nebolo UGC. Niekedy ľudia, ktorí nie sú až takí dokonalí, pôsobia autentickejšie, ich videám verí viac ľudí a na základe toho aj viac firiem si na spoluprácu vyberie ich. Toto je asi jediný biznis, kde nebyť dokonalý má výhodu.

Čo ak mám strach / hanbím sa vystupovať pred kamerou?

Podľa InsiderIntelligence.com priemerný človek za 1 deň vidí až okolo 500 videí. Ver mi, že jediná osoba, ktorá bude riešiť to, ako vyzeráš na videu, si ty. Za 1 minútu si človek na TikToku pozrie 15 videí. 99% ľudí, ktorí tvoje video uvidia, ho aj tak preskočia po 5 sekundách a o ďalších 5 sekúnd si na teba ani nespomenú, pretože už sledujú úplne iné video, kde vystupuje iný človek. Tento strach / hanba je len v tvojej hlave. V praxi ale často stačí vytvoriť pre reálnych klientov 3-5 videí, kedy zistíš, že je to úplne normálne a strach prejde. Aj ja som sa pri prvom videu hanbila (celá som sčervenela) a dnes to ani neriešim. Je to o praxi. Nesmieš byť ale strachoput a musíš byť ochotná prekročiť komfortnú zónu.

Nevadí, že som z ČR?

ČR je oproti SR v týchto marketingových trendoch asi o 1 rok vopred, preto si dovolím povedať, že je to výhoda a skôr si nájdeš klienta, ktorý je otvorený takejto spolupráci.

Koľko času mi to zaberie?

Zhliadnutie všetkých videí okolo 10 hodín, následne točenie a tvorba vlastného UGC portfólia (ukážok prác) asi ďalších 10 hodín. Ak tomu budeš venovať 1 hodinu denne, do mesiaca máš všetko hotové a reálne už vieš mať prvé spolupráce.

Potrebujem nejakú extra kameru alebo príslušenstvo?

Potrebuješ len mobil, nič viac. Nejaké svetlo je samozrejme benefit, to si vieš kúpiť aj za 20€, no ak točíš videá cez deň, kedy máš v izbe dostatok denného svetla, nie je potrebné nič. Dned aj telefón za 150€ má dostatočnú kameru.

Garantuješ mi úspech, ak si zakúpim kurz?

Ani top akreditované vysoké školy na svete negarantujú svojim študentom, že si nájdu prácu. Vždy to záleží od tvojho prístupu. Keď to budeš flákať a nepôjdeš do akcie, nečuduj sa, že ti to nebude fungovať. Ja ti ukážem to, čo funguje mne a čo funguje aj iným na Slovensku. Je len na tebe, či to využiješ alebo si to budeš robiť po svojom.

Dostanem v kurze aj vašu pomoc?

Áno, na otázky máme FB skupinu, kde sa môžeš radiť, pýtať a kde ti budeme dávať aj spätnú väzbu na portfólio, ktoré si budeš tvoriť.

Aký je ideálny vek?

Na tom naozaj nezáleží. Každá značka potrebuje inú kategóriu UGC tvorcov. Niekto preferuje starších, niekto mladších, niekto športovcov, niekto dôchodcov... Je to jedno, vždy sa nájde typ firmy, ktorý je vhodný práve pre teba.

Koľko si viem zarobiť?

1 UGC video stojí na SR okolo 100€ (+ extra príplatky alebo poplatky za používanie v reklame). Ak by si vytvorila 1 video denne, tak máš 3000€ a pracuješ tak 1 hodinu denne. Koľko ale klientov nájdeš, to už záleží len od teba a tvojej šikovnosti. Firiem je na SR okolo 600 000, takže určite máš komu predávať.

Je to len pre ženy?

V praxi asi 99% UGC tvorcov sú ženy. Ak si chlap, super. My sme do našej agentúry nenašli ani 1 chlapa (aktívne stále hľadáme), takže môžeš byť medzi prvými na Slovensku. 🙂 Určite sa nájdu firmy, ktoré hľadajú práve chlapov (napr. na pánsku kozmetiku, doplnky výživy, pánska móda...).

Čo ak budem chcieť vrátiť peniaze?

Ak si kurz zakúpiš a nebude ti dávať zmysel, videá sa ti nebudú páčiť alebo štýl, akým je kurz nahratý nebude nič pre teba, do 7 dní jednoducho napíš email na info@pinkasistent.sk vetu "Prosím o storno kurzu" a pošlem ti 100% peňazí bez zbytočných otázok. Nemusíš ani uviesť dôvod.

Ako to bude prebiehať?

Online z pohodlia tvojho domova. Keď budeš mať čas, otvoríš si lekcie a plníš úlohy krok po kroku, ako ti to časovo vyhovuje. Program nemá fixný dátum, ani čas, kedy sa tomu musíš venovať. Videá aj celý obsah je vopred nahratý, takže je na tebe, koľko času tomu chceš venovať a v ktorej časti dňa sa tomu chceš venovať. Aj to je výhoda online vzdelávania.

Nevadí, že som z ČR? Čo legislatíva v ČR?

Sociálne siete potrebuje používať každá firma všade na svete a je jedno, či si zo SR, ČR alebo niekde z Hongkongu. Kurz je síce v SK jazyku, ale čo platí u nás, platí aj u vás. Samozrejme, všetky zmluvy, šablóny, cenník a pod. máme aj v SK, aj v CZ jazyku (vždy máš pod každou lekciou šablóny v 2 jazykoch), nakoľko máme aj veľa CZ študentov. Legislatíva je v 99% rovnaká, takže tam nie je vôbec žiadny problém. Ak začneš zarábať podľa našich návodov, jednoducho si vieš otvoriť živnosť v ČR a vystavovať klientom faktúry cez rôzne bezplatné systémy. Raz ročne si nájdeš účtovníčku, ktorá ti podá daňové priznanie a viac sa nestaráš. Naozaj tam nie je nič komplikované, čoho by si sa mál/a v ČR báť a čo hovoríme vo videách, platí aj pre váš trh.

Koľko času mi to zaberie?

Program je robený tak, aby si popri tom stíhala aj prácu, aj školu, či dokonca aj dieťa. 🙂 K programu však máš doživotný prístup, takže si jednotlivé videá a cvičenia môžeš plniť postupne tak, ako ti to bude časovo vyhovovať. Nie je sa kam ponáhľať a je na tebe, či tomu budeš venovať 5 minút denne alebo 5 hodín. Čím viac času však máš, tým skôr si tým prejdeš. Spolu má program ale okolo 20 hodín, takže ak si naňho nájdeš 1 hodinu denne, zvládneš to za 20 dní. Ak tomu budeš venovať 30 minút denne zvládneš to za 40 dní. Alebo ak sa príliš nudíš a chceš do toho ísť na 110%, vieš pri tom sedieť od rána do večera a všetko zvládneš prejsť za 1 víkend. Je to na tebe...

Majú firmy o správcov sociálnych sietí záujem?

Podľa správy "Social Media Marketing Industry Report 2021" od spoločnosti Social Media Examiner, až 73% malých a stredných podnikov (MSP) a 93% veľkých firiem používa social media marketing. Zo zúčastnených MSP až 87% používa social media manažéra na správu svojich účtov. Výskum zverejnený na webe Hootsuite.com ukázal, že až 50% malých firiem v USA používa social media manažérov, zatiaľ čo toto percento sa zvyšuje na 60% pre stredné a veľké firmy. Podľa prieskumu spoločnosti Clutch z roku 2018, 58% malých firiem v USA má vlastného zamestnanca, ktorý sa zaoberá správou ich sociálnych médií. Pre stredné firmy toto percento stúpa na 79%. V prieskume z roku 2019 od spoločnosti Buffer, 73% respondentov uviedlo, že majú aspoň jedného zamestnanca alebo externého dodávateľa, ktorý sa venuje správe ich sociálnych médií.... Existujú desiatky výskumov, ktoré dokazujú, že firmy aktívne hľadajú niekoho na správu sociálnych sietí. Nemala by som preto strach, že o moje služby nebude mať nikto záujem. 🙂

Prečo si týmto kurzom robíš konkurenciu?

Už asi 2 roky som neoslovila ani jedného klienta. Týždenne mám niekoľko emailov od klientov, ktorým nestíham ani odpisovať na maily. V aktuálnej situácií sa konkurencie nebojím - práve naopak, budem rada, ak svojim klientom môžem odporúčiť niekoho šikovného, keď ja už na nových klientov nemám čas. Keďže prieskumy ukazujú, že až 73% firiem platí človeka za správu sociálnych sietí (čo na SR predstavuje asi 430 000 firiem), konkurencie sa nebojím, ani keby si teraz kurzom prešlo 10 000 ľudí. Vždy je na SR dostatok klientov. A to vôbec nespomínam ČR alebo zahraničie (ak niekto vie anglicky). Ale aj keby mi niekto z mojich študentov prebral nejakého klienta, vôbec mi to nevadí. Všetky tie recenzie, ktoré mi ľudia po absolvovaní kurzu píšu a ich príbehy, ako im to zmenilo život... Toto je môj zmysel života a kľudne sa vzdám všetkých mojich klientov, ak mám pomôcť stovke iných ľudí.

Aké sú podmienky na získanie certifikátu?

V prvej lekcii sa budeš učiť spravovať sociálne siete, Táto prvá lekcia vyvrcholí vytvorením vlastného portfólia, ktoré bude slúžiť ako ukážka tvojich prác. Ak splníš všetky cvičenia a vytvoríš si toto potfólio, ktoré mi pošleš mailom, spätne ti do 7 dní pošlem certifikát.

Garantuješ mi úspech, ak si zakúpim kurz?

Tento kurz môžeš brať ako recept na koláč. Sú ľudia, ktorým dáš aj ten najlepší recept na koláč, no výsledok bude stať za nič, pretože popri jeho pečení sledovali TV, vďaka čomu sa im spálil alebo z nedbanlivosti kúpili iné suroviny, než boli v recepte napísané... Prípadne niečo v recepte zmenili, pretože si mysleli, že oni vedia všetko najlepšie... Alebo ešte lepšie, ani sa do pečenia nepustili, pretože všetko im bolo prednejšie a odkládali to stále na zajtra. A potom sú ľudia, ktorým dáš len obyčajný recept, ale ich ambícia upiecť super koláč ich bude motivovať si všetky detailné informácie vygoogliť, do prípravy dajú 100% a výsledok bude vynikajúci.... S týmto programom je to tak isto. Ten môžeš brať ako super detailný recept na kariéru Social Media Managera... No to, aký bude výsledok, už nezáleží od nás, ale od teba. Koľko do toho dáš, toľko dostaneš. Neviem ti garantovať 100% úspech. Garantovať ti viem len to, že ja som si vďaka tomuto know-how vybudovala kariéru úspešnej SMM a do tohto kurzu som dala všetko, čo viem. A recenzie absolventov, ktorí do toho dali všetko a prešli si tým, hovoria za všetko - ak človek chce, tak to dokáže.

Aký je ideálny vek?

Na tom naozaj nezáleží. Osobne poznám jednu pani, ktorá má 61 rokov a je vyhľadávaná profíčka na sociálne siete. No aj sama v rodine mám slečnu, ktorá má len 16 rokov a dokáže si takto porpi škole zarobiť v rámci brigády. Na veku nezáleží. Dôležitejšia je šikovnosť a nevzdať to.

Koľko zarába Social Media Manager?

Tak ako v každom podnikaní sa to nedá určiť presne a záleží to od skúseností a odbornosti. Ja osobne mám bežne okolo 10 klientov, od ktorých si pýtam priemerne okolo 300€ mesačne. Avšak ty môžeš mať len 3 klientov, ktorí od teba budú chcieť väčšie množstvo príspevkov a budú ti platiť po 600€. Alebo môžeš mať len malých klientov, ktorí budú chcieť pridať 1 príspevok týždenne a od takých si môžeš pýtať len cca 100€ mesačne. Je to rôzne, presný popis, aké variatny služieb a za koľko peňazí si už popisujeme v kurze. Každopádne plán, ktorý ti v kurze ukážem, je na 3000€ mesačne. Nie každý samozrejme začne toľko zarábať, ale sú aj takí, ktorí to dokázali. Koľko budeš zarábať záleží už od tvojej povahy, tvojej šikovnosti, tvojej motivácií uspieť a dokázať to...

Je to len pre ženy?

To je častá otázka, nakoľko moja stránka je v ružovej farbe, tak každý si hneď myslí, že je to pre ženy. 🙂 Ale je pre každého. Keď som začínala, pomenovala som sa PinkAsistent a nerátala som, že pod týmto názvom raz začnem predávať kurzy. No nenechaj sa zmiasť názvom, farbami... Je to aj pre chlapov, v kurze máme veľa chlapov a aj tento program som vlastne tvorila so svojím manželom, ktorý bude vystupovať spolu so mnou vo väčšine lekcií.

Je to pre mňa veľa peňazí...

Rozumiem, že niekedy sú financie problém a nie každý má hneď na to, aby investoval do vzdelania, ktoré mu prinesie výsledky až neskôr. Ak sú u teba problém peniaze, napíš nám na info@pinkasistent.sk, pozrieme sa na tvoju situáciu a môžeme sa dohodnúť na splátkach. No aby to bolo fér voči iným, rátaj s tým, že platba na splátky bude vždy vyššia, než keby si si kurz objednal/a naraz. Je preto lepšie počkať a keď ti to bude vyhovovať, kúpiť si ho naraz.

Čo ak som nič také nikdy nerobila a nemám žiadnu prax?

Od toho si predsa kupuješ tento "kurz." 🙂 Nechaj to na mňa... Naučím ťa všetko, čo potrebuješ. V kurze máme veľa ľudí, ktorí pred zakúpením ani nepoužívali Instagram a dnes si na Instagrame zarábajú. V kurze ťa prevedieme od A po Z od založenia účtu, cez technické nastavenia, až po tvorbu obsahu a hľadanie klientov. Nepotrebuješ nič, len notebook/mobil a internet. A samozrejme, trochu odhodlania ísť do akcie a začať sa učiť niečo nové.

Nie je tam veľká konkurencia?

Dobrá otázka, tu sa trošku rozpíšem... To isté by som sa mohla spýtať na vysokú, či strednú školu. Ak vyštuduješ napr. ekonómiu, nebudú tvoji spolužiaci tvoja konkurencia? Budú. A ver mi, že ich bude niekoľko desiatok tisíc každý rok, nie len pár desiatok, ako pri tomto kurze. Našťastie prax je taká, že firmy potrebujú stále viac a viac pracovnej sily a 90% študentov po VŠ nemá problém si do 3 mesiacov nájsť prácu, aj keď to isté každý rok vyštuduje napr. 10 000 študentov. Poďme počítať... Na Slovensku je aktuálne okolo 600 000 podnikateľských subjektov (v tom nie je CZ, ani zahraničný trh, kde je tiež veľa potenciálnych subjektov). Podľa prieskumu spoločnosti Clutch z roku 2018 (teraz v 2024 to bude ešte vyššie), až 79% firiem má (a teda platí) človeka, ktorý sa im stará o sociálne siete. Teda len na Slovensku je tu asi 474 000 potenciálnych klientov, ktorí môžu využiť tvoje služby. Myslíš, že je to málo? Aj keby si tento kurz kúpilo 1000 ľudí (čo je náš maximálny odhad), na 1 social media managera pripadá 474 firiem, ktoré ti za to môžu zaplatit... To je dosť... Neboj sa konkurencie, dôveruj procesu a ja ti ukážem, ako si z tohto veľkého množstva uchmatnúť klientov pre seba. 🙂

Čo všetko potrebujem mať/ovládať, aby som mohla byť SMM?

Stačí ti notebook/mobil + internet. Žiadne schopnosti ani skúseností nie sú potrebné, naučím ťa všetko od základov.

Čo ak budem chcieť vrátiť peniaze?

Ak si kurz zakúpiš a nebude ti dávať zmysel, videá sa ti nebudú páčiť alebo štýl, akým je kurz nahratý nebude nič pre teba, do 14 dní jednoducho napíš email na info@pinkasistent.sk vetu "Prosím o storno kurzu" a pošlem ti 100% peňazí bez zbytočných otázok. Nemusíš ani uviesť dôvod.

Je to akreditovaný kurz? Viem využiť dotáciu od ÚPSVaR?

Nie, zatiaľ to nie je akreditovaný kurz a teda nevieš naňho využiť ani dotáciu z ÚPSVaR. Je to ale v procese a aktuálne čakáme na rozhodnutie od úradov (čo ako všetko na SR, trvá aj mesiace)...

Je UGC Academy pre mňa?

JE TO PRE TEBA, AK...

  • Ak nie si strachoput a nevadí ti ukázať svoju tvár vo videu pred publikom cudzích ľudí.
  • Ak máš vášeň pre vytváranie obsahu, čivystupovanie a chceš ju pretaviť do zárobku.
  • Ak sa chceš naučiť efektívne komunikovať pred kamerou a získať sebavedomie v svojom vystupovaní, rada prekráčas komfortnú zónu.
  • Ak hľadáš spôsoby, ako si prilepšiť k domácemu rozpočtu za pár minút práce denne bez nutnosti opustiť svoj domov.
  • Ak máš záujem o kreatívne podnikanie a chceš sa naučiť, ako sa stať úspešným v oblasti tvorby obsahu.
  • Ak chceš flexibilitu a slobodu pracovať z pohodlia svojho domova a stanoviť si vlastné pracovné hodiny.
  • Ak máš chuť rozvíjať svoje kreatívne schopnosti a nebojíš sa experimentovať s novými nápadmi a formátmi.

NIE JE TO PRE TEBA, AK...

  • Ak máš depresie z verejného vystupovania a tvorby obsahu, tento kurz nie je pre teba.
  • Ak neznesieš, že by tvoja tvár bola zverejnená niekde na sociálnych sieťach nejakej firmy.
  • Ak očakávaš okamžité bohatstvo bez investície času a úsilia.
  • Ak nemáš chuť pracovať samostatne a podnikať kroky na vlastnú päsť.
  • Ak preferuješ stabilnú prácu s tradičným pracovným harmonogramom a prostredím.
  • Ak si extrémne plachá a nechceš sa vymaniť zo svojej komfortnej zóny.
  • Ak sa nechceš venovať kreatívnym a inovatívnym činnostiam a uprednostňuješ rutinné / administratívne úlohy.
  • Ak ťa nebavia sociálne siete, nepoužívaš ich.
  • Ak neznesieš pohľad na video, kde ty osobne vystupuješ a rozprávaš.

Ak máš otázku, neváhaj nám napísať...

+421 918 120 155

info@pinkasistent.sk

Fakturačné údaje:

Creative couple s.r.o.

IČO: 55 144 551

DIČ: 212 188 0585

IČ DPH: SK 212 188 0585

Letná 55, Spišská Nová Ves

Ochrana osobných údajov

Obchodné podmienky

Prehlásenie: Rady uvedené v našich publikáciách sú iba všeobecné. Boli pripravené bez zohľadnenia vašich cieľov, finančnej situácie alebo obchodných potrieb. Predtým, než sa budete riadiť takouto radou, mali by ste zvážiť jej vhodnosť s ohľadom na svoje vlastné ciele, finančnú situáciu a obchodné potreby. V maximálnom rozsahu povolenom zákonom sa autor a súvisiace subjekty a vydavateľ zriekajú akejkoľvek zodpovednosti voči akejkoľvek osobe, ktorá by priamo alebo nepriamo vznikla v dôsledku toho, že akákoľvek osoba podnikne alebo nepodnikne kroky na základe poskytnutých informácií. Minulé výsledky autorov alebo iných študentov tohto programu nie sú garanciou pozitívnych výsledkov v budúcnosti. Podnikanie so sebou nesie riziko. Táto stránka nie je súčasťou webových stránok spoločnosti Facebook™ ani spoločnosti Facebook™ Inc. Okrem toho táto stránka NIE JE žiadnym spôsobom podporovaná spoločnosťou Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka spoločnosti FACEBOOK™, Inc. Tento vzdelávací program nie je akreditovaný Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR.