Posledná šanca získať nadstavbové moduly za najnižšiu cenu

Reklama na sociálnych sieťach (prakticky od A po Z)

Získaj Meta Ads Mastery, ovládni platenú reklamu na FB/IG a zarábaj ako social media manager 2-5x viac peňazí

+ nauč sa vytvoriť ziskovú reklamu pre seba, ktorá ti nájde desiatky klientov


V základnom programe Social Media Academy sa učíme tvoriť obsah na sociálne siete a pre tieto služby si nájsť klienta, ktorý ti za to platí. V praxi však čoraz viac firiem vyžaduje od správcov sociálnych sietí aj reklamné služby. Každý social media manager, ktorý ovláda Meta Ads (reklamy na FB + IG), si za svoje služby môže pýtať minimálne 2x viac peňazí, nakoľko práve táto časť je u social media managerov najlepšie platená a ak dokážeš klientovi spustiť ziskovú reklamu, bude ťa milovať.

Znalosť platenej reklamy brutálne zvyšuje šancu, že si nejaká firma vyberie práve teba. Ak to myslíš vážne a chceš zarábať viac, či mať mega výhodu pri hľadaní práce, objednaj si tento nadstavbový kurz reklamy na sociálnych sieťach, ktorý ti dá obrovskú konkurenčnú výhodu. Navyše nielenže sa naučíš tvoriť reklamy pre svojich klientov, naučíš sa vytvoriť si reklamu aj pre seba, ktorá ti nájde klientov. 

Stručný obsah:

Úvod do Meta reklamy

Detailne si vysvetlíme, čo je to reklama na Facebooku a Instagrame, ako to celé funguje, čo od toho môžete očakávať v praxi, koľko to stojí a ukážeme si aj reálne čísla, či príklady z praxe. Ukážeme vám naše reálne reklamy, ale aj reklamy našich klientov, aby ste už od začiatku chápali, ako to vyzerá v praxi.

Vytvorenie reklamného účtu

Pred tým, než spustíme prvú reklamu, si založíme a nastavíme reklamný účet od A po Z. Ukážeme si detailne všetky nastavenia ale aj postup, ako získať prístup k reklamnému účtu nejakého nášho klienta.

Typy reklamných kampaní

Na Facebooku môžete spustiť rôzne typy reklám s rôznymi cieľmi - či už získať kontakt na potenciálneho zákazníka, predať nejaký produkt cez eshop alebo získať sledovateľov na naše účty. Ukážeme si, aké všetky typy reklamných kampaní sa dajú spustiť, aké sú ich výhody, nevýhody a kedy ktorý typ používať.

Ako efektívne cieliť reklamu

Aj keď je reklama dobrá, keď sa zobrazuje nesprávnym ľuďom, nikto si môj produkt/službu nekúpi. Preto sa naučíme bežné, ale aj pokročilé spôsoby, ako reklamu zobraziť veľmi špecifickým ľuďom, ktorí majú špecifické záujmy alebo ktorí v minulosti navštívili napríklad môj web.

Ako vytvoriť atraktívny vizuál reklamy (pomocou AI)

Základ úspechu reklamy je to, ako tá reklamy vyzerá. Aký reklamný banner je vhodný? Aký nadpis zvoliť? Aký popis sa hodí? A aký formát reklamy v praxi funguje najlepšie? Ukážeme si reálne štúdie, príklady, ale aj triky, ako nám s reklamou pomôže umelá inteligencia.

Vyhodnotenie, štatistiky a optimalizácia reklám

Po tom, čo spustíme prvú reklamu, sa v našom reklamnom účte objavia čísla, ako CTR, CPC, ROAS, CPM, CPA a iné. Čo to znamená v praxi? Čo je veľa a čo je málo? Ako na základe rôznych metrík zistiť, ktorá reklama funguje lepšie a ktorá horšie? Ako reklamy časom vylepšovať? To všetko si detailne prejdeme od A po Z.

Vytvorenie vlastnej SMM reklamy

Ako sa hovorí - najrýchlejšie sa naučíš plávať tak, že ťa niekto hodí do vody. A reklamu sa naučíme robiť v praxi. Hneď na začiatku si začneme nastavovať vlastnú reklamu, ktorá bude získavať zákazky pre nás ako SMM. Ukážeme si reálnu prípadovú štúdiu, ale aj nastavenie reklamy od A po Z, do ktorej sme dali 26€ a získali sme tak klientov za 1400€. Ak sa naučíte spúšťať túto reklamu, už nikdy nebudete mať núdzu o klientov a reklama vám ich nájde lusknutím prsta.

Ukážky z praxe a nastavenie reklám pre klientov

Po tom, čo sme sa naučili spustiť reklamu pre seba, si ukážeme, ako spustiť reklamu pre klienta. Ukážeme si, aké všetky možnosti pri nastavení reklamy máme, aké nastavovať rôzne typy reklám, napríklad ak má náš klient eshop, ako robiť remarketing, ako meriať správanie ľudí na webe a pod. Jednoducho sa naučíte všetko, čo k tejto práce potrebujete, aby vás v živote nič nezaskočilo.

Nastavenie cenníka, príprava na prax

A na záver si ukážeme, ako všetko, čo sme sa naučili, speňažiť. Ukážeme si reálne príklady, koľko peňazí si za reklamu pýtame my, koľko si pýtať za 3, 5 či 30 reklám, ako si nastaviť balíčky reklamných služieb a pod.

BONUS 1: 50 000+ grafických šablón reklám

Dám vám databázu 50 000+ hotových šablón v Canve, ktoré môžete používať. Ide o reálne praktické šablóny vyzbierané z celého sveta a tieto šablóny sa nikde v Canve (ani v platenej verzii) nenachádzajú. S týmto balíkom šablón budete macher a budete robiť grafické bannery, ako nikdy pred tým.

BONUS 2: 800 šablón reklám

Dám vám aj hotové šablóny, ktoré sú určené výlučne do reklamy. Všetky tieto šablóny boli otestované v praxi a teda budete pracovať s inšpiratívnymi reklamami, ktoré fungujú.

BONUS 3: 26 mojích top reklám

Z celého sveta zbieram tie najlepšie reklamy, ktoré zarobili milióny. Ich nápaditosť, či štýl grafiky sú niečo úplne iné. Dám ti teda aj mojich top 26 reklám, ktoré majú za sebou miliónové predaje v rámci celého sveta.

BONUS 4: Prípadová štúdia (ako premeniť 26€ na 1400€)

Nebude to len teória. Ukážeme si, ako sme od A po Z spustili reklamu, do ktorej sme dali 26€ a v praxi nám priniesla klientov za 1400€. Ukážeme si presné nastavenie, texty, ale aj reklamný banner, ktorý sme vytvorili. Jednoducho celý postup (vrátane textov a nápadov) môžeš ukradnúť a spustiť takúto úspešnú reklamu tiež.

Bežne dostupná cena pre verejnosť: 147€

Cena pre členov Social Media Academy: 67€

Vyplň fakturačné údaje nižšie a po objednaní a prijatí platby sa ti v členskej sekcii automaticky odomkne premiový obsah Meta Ads Mastery. V objednávke zadaj rovnaký email, ako máš v kurze Social Media Academy.

Fakturačné údaje:

Creative couple s.r.o.

IČO: 55 144 551

DIČ: 212 188 0585

IČ DPH: SK 212 188 0585

Letná 55, Spišská Nová Ves

Ochrana osobných údajov

Obchodné podmienky

Prehlásenie: Táto stránka nie je súčasťou webových stránok spoločnosti Facebook™ ani spoločnosti Facebook™ Inc. Okrem toho táto stránka NIE JE žiadnym spôsobom podporovaná spoločnosťou Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka spoločnosti FACEBOOK™, Inc.