Platba NEPREŠLA 🙁
Objednávka sa nepodarila. Prečo?
Ak si zvolila platbu kartou (to je v 99% prípadoch kameň úrazu), platba neprešla z niekoľkých možných dôvodov:
- Môže byť výpadok na strane banky,
- na účte nemáš dostatok prostriedkov,
- zadala si zlý overovací kód,
- presiahla si denný limit platieb,
- často platbu blokujú rozšírenia v prehliadači a cookies
- alebo tvoja karta nepodporuje platbu cez internet.
Čo teraz?
- Skontroluj stav na účte, potom sa vráť späť na objednávkový formulár a skús to zopakovať ešte raz. Ak je chyba v prehliadači (cookies, rozšírenia), čo sa stáva najčastejšie, otvor si objednávkový formulár v inkognito okne alebo použi iný prehliadač a objednávku urob ešte raz. Inkognito to zvykne vyriešiť.
- Ak platba kartou neprejde ani opakovane v inkognito okne, zvoľ si platbu prevodom a pošli peniaze manuálne. Toto vždy na 100% funguje - IBAN aj variabilný symbol ti bol odoslaný mailom. Ak zaplatíš hneď a nevieš sa dočkať, mailom mi pošli dôkaz o úhrade a vytvorím ti prístup do kurzu hneď, aj keď platba ešte nebola pripísaná (prevod normálne trvá asi 1 deň).
- Ak si si zvolila platbu online bankovým prevodom, podobne ako pri platbe kartou môže mať banka nejaké obmedzenia alebo je chyba v prehliadači. Skús to cez inkognito alebo iný prehliadač. Ak to nepôjde, prosím, pošli peniaze prevodom manuálne. IBAN aj variabilný symbol ti prišiel emailom automaticky pri vystavení objednávky.
- Ak je chyba inde a nefunguje to ani opakovane, ani v inkognito okne, prosím, hneď sa mi ozvi (info@pinkasistent.sk) alebo zavolaj (0918 120 155) a pozrieme sa na to. V 99% prípadoch nastala chyba pri platbe kartou a platba prevodom to vždy vyrieši.