Platba NEPREŠLA 🙁

Objednávka sa nepodarila. Prečo?

Ak si zvolila platbu kartou (to je v 99% prípadoch kameň úrazu), platba neprešla z niekoľkých možných dôvodov:

  • Môže byť výpadok na strane banky,
  • na účte nemáš dostatok prostriedkov,
  • zadala si zlý overovací kód,
  • presiahla si denný limit platieb,
  • často platbu blokujú rozšírenia v prehliadači a cookies
  • alebo tvoja karta nepodporuje platbu cez internet.

Čo teraz?

  • Skontroluj stav na účte, potom sa vráť späť na objednávkový formulár a skús to zopakovať ešte raz. Ak je chyba v prehliadači (cookies, rozšírenia), čo sa stáva najčastejšie, otvor si objednávkový formulár v inkognito okne alebo použi iný prehliadač a objednávku urob ešte raz. Inkognito to zvykne vyriešiť.
  • Ak platba kartou neprejde ani opakovane v inkognito okne, zvoľ si platbu prevodom a pošli peniaze manuálne. Toto vždy na 100% funguje - IBAN aj variabilný symbol ti bol odoslaný mailom. Ak zaplatíš hneď a nevieš sa dočkať, mailom mi pošli dôkaz o úhrade a vytvorím ti prístup do kurzu hneď, aj keď platba ešte nebola pripísaná (prevod normálne trvá asi 1 deň).
  • Ak si si zvolila platbu online bankovým prevodom, podobne ako pri platbe kartou môže mať banka nejaké obmedzenia alebo je chyba v prehliadači. Skús to cez inkognito alebo iný prehliadač. Ak to nepôjde, prosím, pošli peniaze prevodom manuálne. IBAN aj variabilný symbol ti prišiel emailom automaticky pri vystavení objednávky.
  • Ak je chyba inde a nefunguje to ani opakovane, ani v inkognito okne, prosím, hneď sa mi ozvi (info@pinkasistent.sk) alebo zavolaj (0918 120 155) a pozrieme sa na to. V 99% prípadoch nastala chyba pri platbe kartou a platba prevodom to vždy vyrieši.

Máš otázku? Napíš mi a rada ti dám viac info.

+421 918 120 155

info@pinkasistent.sk